Hoppa till innehåll

Kundtjänst

Öppettider

Helgfria vardagar 10:00-12:00, 13.00-16.00

E-post

kontoret@blidosundsbolaget.se

Telefon

08 – 24 30 90

Kvarglömda föremål

Har du glömt något ombord på våra fartyg? Kvarglömda föremål lämnas kvar på fartyget, de skickas inte iväg någonstans. Ska du åka med samma fartyg igen kan du höra med personalen om de hittat det du glömt kvar. Om du har rest med Norra Båtlinjen, S/S Blidösund eller ett av våra eventfartyg, vänligen kontakta oss på kontoret@blidosundsbolaget.se för att rapportera och återfå dina förlorade föremål. För alla andra fartyg som trafikerar våra linjer, vänligen kontakta Waxholmsbolagets kundtjänst för hjälp med kvarglömda saker. Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig att återfå dina tillhörigheter så snabbt som möjligt.

Bokningsvillkor

Köpta biljetter återbetalas ej. Byte av biljetter till en annan likvärdig resa kan göras fram till 14 dagar innan det bokade eventets datum, detta sker i mån om plats. Det är valfritt att lägga till en avbeställningsförsäkring vid biljettköp online (kan endast läggas till vid bokningstillfället, ej efteråt). Gäller biljettköp för resor och arrangemang på M/S Sjöbris, S/S Blidösund och Norra båtlinjen.

Gästen ansvarar för att vara införstådd och påläst med nödvändig information som gäller för bokat arrangemang och biljetter. All nödvändig information, så som avgångstider och avgångsställe, hittar du på www.blidosundsbolaget.se. För övriga frågor och funderingar kan du alltid kontakta Blidösundsbolagets kundtjänst. Öppet helgfria vardagar mellan 10:00-12:00 och 13:00-16:00.

Avbeställningsförsäkring kan du lägga till när du köper biljetter online genom Mysafety för att känna dig tryggare om något oväntat skulle inträffa. Om du har frågor kring avbeställningsskyddet eller behöver utnyttja avbeställningsförsäkringen, så är det direkt till Mysafety som du behöver vända dig. De nås via 08 505 530 00 eller info@mysafety.se och anmälan online: avbeställningsförsäkring mysafety.

Vanliga frågor och svar