Hoppa till innehåll
Bokningsvillkor, avbeställningsförsäkring, Mysafety

Bokningsvillkor

Här hittar du våra bokningsvillkor för att göra din upplevelse hos Blidösundsbolaget så smidig och trygg som möjligt.

Läs gärna igenom villkoren nedan för att få all information du behöver inför din resa eller utflykt.

Bokningsvillkor för resor och arrangemang på M/S Sjöbris, ångbåten S/S Blidösund och Norra Båtlinjen

Köpta biljetter återbetalas inte. Du kan dock byta biljetter till en annan likvärdig resa fram till 14 dagar innan det bokade arrangemanget, i mån av plats. Vid biljettköp online har du möjlighet att lägga till en avbeställningsförsäkring.

Det är viktigt att du som gäst är införstådd med all nödvändig information för ditt bokade arrangemang. Du hittar detaljer om avgångstider och annan relevant information på blidosundsbolaget.se. Har du några frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta vår kundtjänst, som är tillgänglig helgfria vardagar mellan 10:00 och 16:00 (lunchstängt 12-13).

Avbeställningsförsäkring

När du köper biljetter online kan du lägga till en avbeställningsförsäkring genom Mysafety för att känna dig tryggare om något oväntat händer som gör att du inte kan delta på den bokade resan. Försäkringen kan inte läggas till i efterhand. Gäller biljettköp online för M/S Sjöbris, ångbåten S/S Blidösund och Norra Båtlinjen.

Frågor kring avbeställningsförsäkring

Om du har frågor kring avbeställningsskyddet eller behöver utnyttja avbeställningsförsäkringen, så är det direkt till Mysafety som du behöver vända dig. Eventuella skador anmäls direkt via Mysafety online.

De nås via 08 505 530 00 eller info@mysafety.se

Anmäl skada

 

Kundtjänst

Öppettider

Öppet fria helgfria vardagar mellan 10-16:00

E-post

e-post: kontoret@blidosundsbolaget.se

Telefon:

08 – 24 30 90