Köpta biljetter återbetalas ej. Byte av biljetter till en annan likvärdig resa kan göras fram till 14 dagar innan det bokade eventets datum, detta sker i mån om plats. Det är valfritt att lägga till en avbeställningsförsäkring vid biljettköp online (kan endast läggas till vid bokningstillfället, ej efteråt). Gäller biljettköp för resor och arrangemang på M/S Sjöbris, S/S Blidösund och Norra båtlinjen.
Gästen ansvarar för att vara införstådd och påläst med nödvändig information som gäller för bokat arrangemang och biljetter. All nödvändig information, så som avgångstider och avgångsställe, hittar du på www.blidosundsbolaget.se. För övriga frågor och funderingar kan du alltid kontakta Blidösundsbolagets kundtjänst.
Öppet helgfria vardagar (måndag-torsdag) mellan 10:00-12:00 och 13:00-15:00.
Fredagar har vi stängt men ni kan alltid skicka in ett mejl till kontoret@blidosundsbolaget.se vid frågor.
Avbeställningsförsäkring kan du lägga till när du köper biljetter online genom Mysafety för att känna dig tryggare om något oväntat skulle inträffa. Om du har frågor kring avbeställningsskyddet eller behöver utnyttja avbeställningsförsäkringen, så är det direkt till Mysafety som du behöver vända dig. De nås via 08 505 530 00 eller info@mysafety.se och anmälan online: avbeställningsförsäkring mysafety.